خدا کرم خان بهمئی معروف به خان طلاوکای صفرمحمدموسایی فرزندخداداد
خدا کرم خان بهمئی معروف به خان طلاوکای صفرمحمدموسایی فرزندخداداد

خدا کرم خان بهمئی معروف به خان طلاوکای صفرمحمدموسایی فرزندخداداد

زندگی نامه خداکرم خان وکایدصفرمحمدموسایی

اس ام اس تبریک سال نو 1390

 

سال تحویل شد و منتمام دلتنگیهایم رابه جای تو در آغوش می کشمچقدر جایت میان بازوانم خالیست نوروز مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانهعیدی  است برای تو
نوروز مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم   امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظه هایم زیاد باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای عیدی امسالتیک سبد ستاره چیده امتکه ای ازماه راو یک شاخه نیلوفر سال تحویل میشودو من برایت لبخند می زنم نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه های هستی من از تو پر شده ستدر تمام روزدر تمام شبدر تمام هفته…در تمام ماهدر تمام سالی که گذشت… نازنین من…نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب رادر می نوردمو ز تاریکی گریزی ندارممی دانم روشنایی در راه استو فانوس عالم گونتروشنی مهتاببه تن دارد
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشیدواژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرددسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چیدنقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسمنوروز مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عیدت مبارک گلم  با صد هزار تا بوسه !عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مهربان من
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو آرزو میکنم لحظه سال تحویل هیچگاه نرسد امسال بدون تو نوروز برایم مفهومی ندارد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست
پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نوروز هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از  حضورتو  نیست….عیدی ما یادت نره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه ای که سال تحویل می شه … تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی … کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه… سال نو مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم
نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است
نوروزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه عجیب امسال نوروز با تو برایم رنگ و بوی دیگری دارد
عشق من نوروزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تابه ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه  شیشه باشم چه اسیر سرنوشت
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم.
مهربانم سال نو مبارک


آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !

 

********************************

 

یادت باشه من اولین کسی هستم که عید رو از ??روز پیش بهت تبریک گفتم

 

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد! دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم

 

********************************

 

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی!!!

 

 

 

********************************

 

ز کوی یار می آ ید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی . نوروز مبارک

 

********************************

 

می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.

پس سال نو مبارک!

 

********************************

 

باتبریک سال نو

عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند

..

….

….

حاجی فیرو

 

********************************

 

این اس ام اس رو … روز دیگه بخون.

 

………

 

………

 

گفتم … روز دیگه!

 

………

 

………

 

عید نوروز مبارک. یادت باشه من اولین کسی بودم که بهت تبریک گفتم!

 

********************************

 

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

 

وان مواعید که دادی مرواد از یادت

 

سال نو و نوروز باستانی مبارک

 

********************************

 

سایه حق

 

سلام عشق

 

سعادت روح

 

سلامت تن

 

سرمستی بهار

 

سکوت دعا

 

سرور جاودانه

 

این است هفت سین آریایی

 

نوروز مبارک

 

********************************

سلامتی

 

سعادت

 

سیادت

 

سرور

 

سروری

 

سبزی

 

سرزندگی

 

هفت سین سفره زندگیتان باشد.

 

نوروز ۹۰ مبارک باد

 

********************************

 

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

 

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

 

تنها دل ساده ایست دارایی ما

 

آن هم شب عید تقدیم تو باد

 

********************************

 

مثل ماهی زنده

 

مثل سبزه زیبا

 

مثل سمنو شیرین

 

مثل سنبل خوشبو

 

مثل سیب خوش رنگ

 

و مثل سکه با ارزش باشید

 

سال نو مبارک

 

********************************

دنیا را برایتان شاد شاد

 

و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم

 

هر روزتان نوروز

 

********************************

 

با آرزوی

 

۱۲ ماه شادی،

 

۵۲ هفته پیروزی،

 

۳۶۵ روز سلامتی،

 

۸۷۶۰ ساعت عشق،

 

۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت،

 

۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی.

 

سال نو مبارک باد

 

********************************

 

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

 

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

 

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،

 

اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

 

********سال نو مبارک********

 

********************************

 

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است

 

آغاز بهار بر شما مبارک

 

********************************

><(((>

 

><(((>

 

><(((>

 

من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.

 

سال نو مبارک

 

********************************

 

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،

 

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

 

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

 

********************************

 

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

 

سبزه را با یاد روی سبزه ات

 

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

 

سایه دانه به رنگ چشم هایت

 

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

 

سیب با یاد تردیه گونه هایت

 

سکه با یاد درخشش قلبت

 

سیر با یاد تندی کلامت

 

با همه خوبی ها و بدی هایت  … دوستت دارم

 

********************************

 

سلامت

 

سعادت

 

سیادت

 

سُرور

 

سَروری

 

سبزی

 

و سَرزندگی

 

هفت سین سفره ی زندگیتان باد

 

********************************

 

مروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن..منهم بهشون دادم..یکی خوشبختی..یکی موفقیت

 

تو سال جدید هر روز میان سراغت

 

********************************

 

دنیا رو برات شاد شاد و شادی و برات دنیا دنیا آرزو میکنم *** عیدت مبارک عزیزم*** boOoOoOoOoOoOoOoOos

 

********************************

 

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

 

نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار

 

سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.

.

.

.

.

.

.

.

.

خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی

 

افسوس می خورم ….چرا؟چرا با رفتن تو…………..بهار می اید ؟…امدی در سرمای زمستان… به سردی زمستان بودی….. به غم انگیزی  شبهای تنهایی…..  به خشکی برف  …می روی….. بهار می اید …به نظر معامله خوبی  است….امید ان دارم بهار گلی بر چهره ات بنشاند …چه امید مبهمی…گردش روزگار خطا ندارد ….زمستان هیچ گاه بهار را نمی بیند

 

**********************************

 

اس ام اس سال نو. اس ام اس عید. اس ام اس نوروز

 

لحظه ای که سال تحویل میشه … تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی … کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… سال نو مبارک گلم

 

اس ام اس سال تحویل. اس ام اس لحظه ی سال تحویل.

 

**********************************

 

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت که آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب رویایی گفت که شاید دل عید شده اسیر باز بهار آمد در این خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد(ببخشید که کمی گیج شدیم منظور همان عید شما مبارک است)

 

 

اس ام اس چهارشنبه سوری. اس ام اس برای چهارشنبه ی آخر سال. اس ام اس خنده دار چهارشنبه سوری. اس ام اس جدید برای چهارشنبه سوری. جدیدترین اس ام اس چهارشنبه سوری. زیبا ترین اس ام اس چهارشنبه سوری

 

**********************************

 

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.آخه تجربه ثابت کرده اگه بره رو آتیش کباب میشه.

 

**********************************

 

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز

 

***********************************

 

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم

 

سبزه را با یاد روی سبزه ات

 

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

 

سایه دانه به رنگ چشم هایت

 

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

 

سیب با یاد تردیه گونه هایت

 

سکه با یاد درخشش قلبت

 

سیر با یاد تندی کلامت

 

با همه خوبی ها و بدی هایت … دوستت دارم

 

******************************

 

مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سمبل خوشبو مثل سیب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد